Boucing Purple Bow Tie Ribbon

12/12-12 12:12

Idag är det den 12/12-12, och klockan är 12:12. Asgrymt va :D? Det är inte bara det idag, utan det är bara 12 dagar kvar till julafton också :D! Plus att det är massor av tolvor :P
bloglovin
Kommentera här!
Kakan som postat detta: EMMAGENCY

Haha, shit! Många 12or!

sv: Oj, tack för alla kommentarer. :) Det är alltid lite klurigt att ta bilder i mörkret, men när det finns många ljuspunkter kan det gå rätt bra! Bilderna jag tog på Molle nere vid älven är lite efterbehandlade i Photoshop, men har mest ökat kontrasen bara. Det var väldigt ljus och mjukt ute! Angående effekten på egobilden, skulle kunna göra en tutorial på det om du vill. :)

Svar: Okej :) Åh gör det :D!
Klara Lundström

2012-12-12 @ 13:42:51
Kakans blogg: http://emmagency.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lat eller?

E-postadress: (bara så att jag ser)

Blogg:

Skriv något fint här:

Trackback
Välkommen till min blogg! Mitt namn är Klara och jag är 14 år gammal. Jag bor med min familj, mina tre katter och snart en söt liten KANIN i en villa. Mitt liv består till största delen av hästar, kompisar och skolan (skolan tar ju upp hela fritiden också...) När jag blir stor vill jag arbeta som veterinär och min närmaste dröm är att komma in på Natur linjen på gymnasiet. I denna blogg får du läsa om mitt liv och se massor av bilder! Du får gärna följa mig via bloglovin också!