Boucing Purple Bow Tie Ribbon

...

Det finns ingen bra rubrik till detta inlägg. I alla fall vill jag säga att uppdateringen inte är den bästa då jag bara uppdaterar när jag har något att berätta för er. Imorgon är det lucia btw och jag ska INTE vara med i årets luciatåg. Men såklart ska jag ha glitter i håret ändå, det hör ju liksom till. Vi ses nog imorgon :)
 
Är det bara jag som går med Gangam style i huvudet 24/7 :/?
bloglovin
Kommentera här!
Kakan som postat detta: Felicia

Jag ska inte heller vara med i något luciatåg (för första gången på typ 5 år, wiho!), men lite glitter i håret kan man ju ha! :D

Svar: Haha, ja. Alltid :D
Klara Lundström

2012-12-12 @ 20:08:53
Kakans blogg: http://bunnys.blogg.se/
Kakan som postat detta: emelie▲eyebee

så fin blogg!

2012-12-13 @ 21:37:13
Kakans blogg: http://eyebe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lat eller?

E-postadress: (bara så att jag ser)

Blogg:

Skriv något fint här:

Trackback
Välkommen till min blogg! Mitt namn är Klara och jag är 14 år gammal. Jag bor med min familj, mina tre katter och snart en söt liten KANIN i en villa. Mitt liv består till största delen av hästar, kompisar och skolan (skolan tar ju upp hela fritiden också...) När jag blir stor vill jag arbeta som veterinär och min närmaste dröm är att komma in på Natur linjen på gymnasiet. I denna blogg får du läsa om mitt liv och se massor av bilder! Du får gärna följa mig via bloglovin också!